הריח בחנות של - תוצאות חיפוש

בעמוד זה, תוצאות חיפוש המותאמות לחיפושים המבוקשים ביותר באתר. באפשרותכם ללמוד על השירותי של מומחי הריח בנוטא-סנט, לקרוא על ניחוחות, סקירות מוצרים וטיפים לעסקים ובתים פרטיים/מגדלי מגורים שמעוניינים לבשם את האווירה. צפו בתגיות וחיפושים נוספים >>

אולמות תצוגה

האם תרצה שבכניסה לחנות שלך כל לקוח ירגיש אווירה של יוקרה ?‏ בעזרת הניחוחות המיוחדים שלנו לקוח ירגיש זאת,וכמובן רצונו לרכישה יעלה.‏ בנוסף להוספת ריח של יוקרה אנחנו גם מנטרלים ריחות לא רצויים ריח שנוצר בייצור של מפעל רהיטים על ידי חומרי טיפול, גורם בדרך כלל לפעולה הפוכה (מבריח את הלקוח מהמקום) בעזרת ריחות מיוחדים שלנו.,תוכל במקביל לנטרל את הריחות שמפריעים למכירה.‏ בהשפעה נכונה של הריח,...

חנויות אופנה וכלי בית

האם תרצה שבחנות שלך המכירה תהפוך לחוויה?‏ בעזרת הניחוחות הייחודיים שלנו לקוח ירגיש חוויה חיובית:נינוחות,רוגע, יוקרה,וכמובן יעלה רצונו לרכישה.‏ בהשפעה נכונה של הריח, יותר קונים ירצו להיכנס לתוך החנות.‏ ברגע שלקוח כבר נמצא בסביבת הקניה חוויה תגרום לו להישאר יותר וגם לקנות יותר ממתוכנן.‏ מעבר לכך, אנחנו מסוגלים ליצור אווירה ייחודית לכל מחלקת ביגוד בנפרד:‏ ליצור תחושת יוקרה בבגדי...

קטלוג ריחות מבית נוטאסנט

לפניכם דוגמאות בולטות מאלפי גווני הניחוחות והריחות לבישום אוטומטי של נוטאסנט. בין הריחות תמצאו ניחוחות מוכרים ומבוקשים (בשמים וריחות מותג), ריח של 'חדש' ובית מלון (מהמבוקשים ביותר בתחום), ניחוחות בהרכב בלעדי וייחודי של נוטאסנט שמוצעים /ואו משמשים מותגים ורשתות חנויות ברחבי העולם והצצה לעולם האפשרויות של הריח החדש בחנות/בעסק בלובי הבניין שלכם. את הריחות שלנו, המפוקחים ומיועדים לשימוש חופשי...

בישום מותגים ושיווק באמצעות ריח - אפקט ה Wow

תוצאות הניסויים בריח לחיזוק מותגים ומשיכת לקוחות, מראות בבירור שאפשר להשיג לקוחות מרוצים שזוכרים את המותג/שירות שלכם יותר ממותגים אחרים, לזמן ארוך ומהותי יותר.  

מפיצי ריח של בית מלון / כמו של בית מלון

מפיצי ריח אוטומטים שהחלו את דרכם במקומות כינוס מרובי אורחים כמו בתי מלון, עברו גילגולים רבים במהלך השנים ואיתם גם הגיעה טכנולוגיה מתקדמת לפיזור, איכות החומר המפוזר עלתה וסיכוניו לסביבה נעלמו. עד היום, מפיצי ריח של מלונות נחשבים למכשירי ה Heavy Duty (כמו גם מפיצי ריח לאולמות וחללי ענק, המשלבים מנגנוני פיזור ממוחשבים ממספר מקורות) והם נחשקים ברמת האיכות שלהם ובגווני הניחוחות המפוזרים.

בישום אוטומטי - שאלות ותשובות על מיתוג בריח ופיזור ריח בעסקים

סביבות מבושמות הוכחו כמפחיתות טעויות הקלדה של עובדים, משפרות את התפיסה של איכות המוצר אצל לקוחות מבקרים, מגדילות את כוונות וסל הקנייה ומאריכות את זמן השהות בקרב הצרכנים. כמו כן, ניכרת עליה בנכונות של הצרכנים לשלם מעבר למכיר ה'מעוגן' (המחיר שנתפס כסביר בעיניהם). הכוח האמיתי של מיתוג הריח או מיתוג בריח, הוא היכולת הייחודית ליצור קשרים רגשיים מיידיים, חזקים ומובחנים מול הלקוחות, במיוחד כשברקע...

מיתוג חכם - איך ריח של מותג משפיע על צרכנים

אחד החושים המפותחים ביותר אצל כל יצור חי, הוא חוש הריח. בין אם מדובר בבע"ח, שאצל חלקם חוש זה, מסייע ומועיל עשרות מונים ממראה עיניים. ובין אם מדובר בבני אדם. נכון להיום חוש הריח שוב חוזר לבמה של עולם השיווק ובגדול, כי השימוש בחושים האחרים כל כך עמוס בנסיונות 'להגיע אלינו'. הריח הוא ללא ספק המנצח - באמצעות אותם מיליוני קולטנים המצויים ברקמת אפנו, אנחנו עושים בחירות שונות ומגוונות,...

חנות בתל אביב - 5 עצות לפותחים ומשדרגים חנות בתל אביב והמרכז

לא רק עסקי מזון, גם לשאר בעלי חנויות לעתיד באזור תל אביב (/ גוש-דן והמרכז), יש קרב שמתחיל עוד לפני הפתיחה של החנות והוא כולל מאבק בסטטיסטיקות המנבאות שחורות, ב'פינות המתות' של העיר ובקהלי היעד המשתנים. נצלול לתוך סוגי המאבקים האלו ונסייע לכם בתהליך הפתיחה וההכנות להפעלה של עסק / חנות תל אביבית, בעזרת 5 עצות מכריעות לבעלי עסקים בהתחשב במחיריה, אופיה ותכולתה של העיר העברית הראשונה תל-אביב....

​המדריך השלם לשיווק על פי ריח

האם יש מישהו מאיתנו שלא נשבה מעולם על ידי ריח חזק? ניחוח מושך של לחמנייה טרייה יכול לגרום לנו בקלות להיכנס למאפייה הסמוכה, ריח מתוק של פרדסים כפי שכתב המשורר, עשוי להחזיר אותנו למחוזות ילדותנו עת היינו רצים ומתחבאים תחת המטעים בכפר או בקיבוץ. ומי לא מכיר או מזהה את אותו ריח חזק המשתחרר מתוך קופסת נעליים חדשות. אפשר להגיד שריח הוא אחת הדרכים המסורתיות והעתיקות ביותר דרכם אנשים מעבדים מידע ותופסים...

מפיצי ריח לעסקים בשירות מחלקות השיווק והמכירות

שיווק עסק או מוצר באמצעות הפצת ריחות מכוונים הוא דבר נפוץ ומקובל כבר עשרות שנים. זהו תחום בפני עצמו שהולך ומתפתח ואף מתרחב עם השנים. היכולת לקלוע בול עם ניחוח התואם בדיוק את קהל היעד שלכם הופכת ונעשית יותר ויותר מאתגרת עבור משווקים. יש לכך מספר סיבות. קודם כל, בסביבה אחת מתערבבים לרוב פריטים, מוצרים ורהיטים הנוגעים למספר קבוצות אוכלוסייה. לילדים, לנשים, לגברים, לקהל צעיר ולקהל מבוגר. על כן היום...

ריח טוב בעסק / בחנות / במשרד - אסטרטגיית היציאה שלכם מתחילה באף

בימים שבהם כל המשק הישראלי או לפחות חלקו הארי, מנוטרל ומושבת מפאת ההשבתה וההתסגרות של העובדים וסגירת העסקים שנועדו לצמצם את אפשרות ההדבקה בוירוס קוביד-19 (קורונה), כל שנותר לבעלי עסקים לנהל, זו את אסטרטגיית היציאה מהמשבר הכבד. בעזרת תכנון נכון ובחירת כלים מועילים להגדלת מכירות, יוכל כל עסק לצאת כשידו על העליונה מהתקופה המעורפלת שהחלה עם בוא האביב.

שיווק באמצעות ריחות - המדע מאחורי ההצלחה

סיבוב במרכז קניות גדול או הגעה לשדה התעופה, לא אחת מזמנים לאפנו מפגש מרתק עם ניחוחות שונים, נעימים וחזקים. מי מאיתנו לא נתקל בריח המשכר של לחמניות טריות שיצאו זה עתה חמות חמות מהתנור.. אותן לחמניות שיוצאות החוצה לעולם עם הריח הממכר שלהן תופסות באף תרתי משמע, את העוברים והשבים. העיקרון הוא פשוט. התנורים העצומים האחראים על הפצת הניחוח השובה כל, ממוקמים במכוון בפרונט של העסק - בחזית החנות. שם נחשף...

הביקוש והיתרונות של מפזר ריח חשמלי מקצועי

מפזרי/מפיצי ריח חשמליים הפכו פופולריים בשנים האחרונות ככל שיותר ארגונים ואנשים גילו את היתרונות של ארומה נעימה בבתיהם ובחללי העבודה שלהם. מפיצי ריח חשמליים קלים לשימוש, חסכוניים ורב-תכליתיים, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית לשימוש אישי ומסחרי כאחד. במאמר זה נתעמק בפופולריות של מפיצי ריח חשמליים וביתרונות שהם מציעים.

Scent Styling - האם עיצוב ריח הוא הטרנד הגדול?

העובדה שריח משפיע על מצבי הרוח שלנו, כבר הוכחה מדעית ומוכרת ברחבי העולם ובעולמות השיווק, הגדלת המכירות ומשיכת לקוחות. באוניברסיטת קנגוון נערך מחקר בשנת 2016 ובין מסקנותיו, הובהר מעל לכל ספק שלריח יש גם השפעה על רמת המתח ('סטרס') שלנו וכן גם השפעה ישירה על כושר העבודה. זו הסיבה שמעצבי בתי מלון, אולמות, משרדים וחנויות, משלבים בשנים האחרונות את שכבת עיצוב הריח - 'מיתוג...

טרנדים בבישום עסקים 2024 - הגדלת מכירות והתייעלות בעבודה

בשנת 2024, צפויים עסקים רבים להמשיך ולהשקיע בבישום חללי העבודה ואולמות התצוגה/מכירה, ככלי לשיפור חוויית הלקוח, הגברת המכירות ויצירת סביבת עבודה נעימה יותר. המחקרים הותיקים מתווספים לנתונים בילנלואמיים פוסט-קורונה והם מלמדים אותנו המון - שווה להשקיע בריח טוב, זה כבר ברור.