שלושה דברים יקבעו את שרידותם העסקית של עסקים אחרי 'זמן קורונה':
1. מיקום. עסקים בעלי מיקום נגיש, גם בתקופות מסגורות, נהנים מיותר תנועה ויותר קהל פוטנציאלי.
2. חשיפה ושיווק - כמו בכל השנה, גם לאחר המשבר, אמצעים להגברת היכרות עם המותג והשירותים שלכם, יסייעו להביא את כמות הקהל שאמור לצרוך את הסחורה/שירות שישיגו גם לעסק שלכם החזר השקעה חיובי (MARKETING ROI).
3. הגדלת מכירות indoor - זהו 'נשקן' הסודי של חברות בינלאומיות רבות. היכולת למקסם את המכירות לקהל שמגיע, היא מערכת שיקולים והכנות שנוגעות בלקוחות בצד ה'חושי' שלהם. בעזרת שיווק חושי המבוסס על מראה, סאונד, ריח ומגע, ניתן להגדיל מכירות במיוחד אחרי תקופת הבדידות הריקה מסממנים אלו.
אז איך נערכים עסקים ליום שאחרי? מה היא אסטרטגיית היציאה שלכם?
את מיקום העסק קרוב לודאי שלא תוכלו לשנות, כמו מרבית העסקים בישראלים שמתמודדים בתקופה זו של האביב עם המציאות המסוגרת. את החשיפה והשיווק כדאי שתשיגו באמצעים מקצועיים ומתוכננים בקפידה - קל ליפול להוצאות שיווק מדומות שאין מועילות בטווח הארוך לעסק. על השיווק הפנימי, למיקסום המכירות עבור קהל קיים, כדאי להתעכב ולהשלים פערים שצבר העסק לעומת מתחריו, עוד לפני ימי הקורונה, בינהם - מוזיקה לעסק, מסכי תצוגה דיגיטלים וכמובן - מערכות ריח חכמות לניטרול ריחות לא נעימים, חיטוי והנעמת זמן השהייה בחנות/במשרד.
מחקרים מראים - עוד לפני ימי הקורונה בהם נוצרה אצל הלקוחות המבקרים 'חרדת אוויר' שמתפוגגת עם מערכות ניטרול ובישום אוטומטיות - כי פיזור ריח מסוים בחנות/במשרד, מסייע בהגברת תפוקת עובדים, הארכת שהות לקוחות בחנות, תהליך בחירה מהיר יותר ורצון (לפעמים ב'תת-מודע') לחזור ולבקר שוב את החנות/משרד (או יותר נכון, לצרוך שוב את הריח).
נשמח לסייע לכם באסטרטגיית היציאה ממשבר הקורונה, על ידי ייעוץ ותיאום מכשירי הפצה ובישום אוטומטים אצלכם.