חיבור בין ריח למותג, הכל על סנס-ברנדינג / Scent Branding למותגים
שיווק ומיתוג של עסק או מוצר עובד על כל החושים שלנו. ראשית, ברמה הויזואלית. המון בתי עסק מנסים ובצדק למשוך את הלקוחות על ידי שימוש בלוגו ייחודי מרתק ובולט לעין. מקדונלד'ס, נייק וקוקה קולה הן דוגמאות מצויינות לכך. כיום המון אנשים ברחבי הגלובוס רואים לנגד עיניהם את הסמל של מקדונלד'ס או קוקה קולה שרק עצם הופעתו כבר גורמת להם לרעב או צמא..
בתי מלון בוחרים נוטאסנט - גם בגלל הריח
עסקים מורכבים ודינאמים כמו בתי מלון, הבינו מזמן את כוחו של הריח ביצירת חוויות אירוח בלתי נשכחות. מהארומה המרעננת של קפה טרי ועד לריח המרגיע של לבנדר, לריח יש את היכולת לעורר רגשות וליצור זיכרונות מתמשכים. הכניסה ללובי, לספא, לחדר האוכל במלון - כולם יכולים להיות מזמינים. כאן נכנסת לתמונה Notascent, המתמחה במכשירי בישום אלקטרוניים ואוטומטיים לחנויות, חללים גדולים וייצור ריחות מותאמים אישית לכל...